Praktik


Blogg.se suger så jäkla hårt då jag inte kan lägga in några bilder, då tappar jag lusten att skriva och straffar blogg.se genom att ge fan i de. Men, måste bara säga.....

Har parktiserat dessa två dagar nu. Kul kul kul faktiskt! Sitter i receptionen med trevliga killar. Så det går micket bra. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva nu. Nationellt prov i svenska imorgon, blir att sova tidigt så man är fit for fight.

Hmmmm, and then.........neä men de va väl det, jag lever ju som sagt.




PUSS!





Tåget har lämnat spåret
du måste skynda dig om du ska nå det
Du måste kasta nånting ifrån dig
du måste sparka dom som vill ta dig
Men först måste du kyssa hon som
ville ha dig i sitt liv








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0