okej.....HEJ!


"rap"
Klappar mig själv på magen o är mätt o belåten från en god middag hemma hos Carro med underbara människor.

Känner hur det svider som faaan i ögonen o det är nog dags att släcka lampan o krypa till sängs. Eller ligger ju redan i sängen, men men.

Imorgonen är det lördag, ååh va länge jag ska sova, nästan så det är värt att sätta klockan på 6, låta den ringa, trycka på stäng av och somna om, det är ju en sån underbar känsla! Planen för kvällen blir utgång, åh va skönt att få dansa lite!

Ska bli bättre på att blogga, lovar er det!



Men nu är det dags att sova, tror jag. Det är ju som sagt helg och jag kan få stanna uppe hur länge jag vill. Men jag gillar att sova.


Visste inte vad jag skulle ta för bild, men en på Flora uppskattas alltid <3




Godnatt! Sleep tight, catfight.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0