Ännu en måndag


Sista veckan! Underbart, sen ska jag banne mig ha lov.

Har inte kunnat skriva, eller jag har inte haft lust att skriva på ett lååångt tag. Har haft fullt upp. Mitt liv känns just nu lite som en bergochdalbana. Både bra och dåligt. För det mesta bra såklart.

Första dagen för Kristy på jobbet idag, kan ju säga att de är såå mycket roligare med trevligt sällskap. Sitter fortfarande och skrattar åt den lilla händelsen att Kristy åkte i släpkärran bakom gräsklipparen. Jag bromsar lite hårt och kärran hoppar ur sin spärr och välter bakåt med Kristy i. Jag dog! Lockar då till oss Svante och takkillarna som undrar varför vi står och gråter/skrattar. Sååå kul!

Annars, har det varit varmt och slitit.


dagens låt.




Och fråga efter hennes namn
tror jag inte att jag ska.
Jag är lite rädd
att hon ska heta nå't som inte låter bra.








Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH shit bara jag tänker på det får det mig att skratta, fast dagens incident var minst lika kul, hahaha!

2010-07-13 @ 22:34:10
Postat av: Anonym

MEN BLOGGA RÅÅÅÅÅÅÅÅ / KRISTY

2010-07-18 @ 13:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0