Chock


Vi går mot en ny istid gott folk!

De e ju så helvetes kallt, så jag tror min stora näsa ska ramla av när jag går ut?! Men ska inte klaga, så länge snön ligger kvar till jul o nyår så är jag glá!

Red med klassen idag. Jag kände mig som ett glatt litet barn när vi fick vara i stallet. Åh vad jag älskar det. Fick en stor o fin häst. Likt en gunghäst uppe på ryggen, men de va skoj!

Om en halvtimme börjar Bonde söker fru och jag har läängtat hela veckan. Veckans höjdpunkt!

O snart är det helg och det ska bliiii sköönt. Inte för att veckorna är så slitsamma, inte kanske heller när jag bara varit i skolan en dag än, o den dagen red vi? Men vem fan vill inte ha helg liksom?




Hare bra!










(Kan fortfarande inte sätta in bilder, VAD FAN E DE FÖR FEL?!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0